Bu Blogda Ara

prenses celestia gelmiş göğsümüze yapışmııış :) / princess celestia felt work...

Eskiler "çocuğun giydiği haram yediği helal" derler... bu sözden yola çıkarak eh birazda ekonomi yapmak adına Eylül'e öyle pek giysi almıyoruz. Alırsam da ekonomik olanları tercih ediyorum. Zira küçük hanımın büyüme hızına yetişemiyoruz. 

Herkezin değil ama belli başlı kişilerin eş, dost, akraba giysilerini giydirdim şimdiye kadar Eylüş'e... Sağolsun bir dostumuz kızının kıyafetlerini hep paylaştı bizimle. Ancak benim kız süslüüüü, kokoooş... bazı şeyleri giydiremiyorum. Beğenmiyor hanımefendi :) Bir yol bulmalı dedim kendi kendime ve imdadıma keçeler yetişti ;)

Bolca düz swithshirtümüz var. Ama dediğin gibi Eylül hanım beğenip giymiyor. Mor rengi pek sever diye mor renkten başladım. Daha önceden boyama yapsın diye çıkarttığım bazı kağıtlar vardı.(kalıplarıda sevmiyor benim kızım öyle boyama kitaplarıyla filan hiç işi olmuyor. Serbest çalışıyor :P)  Baktım onların arasında  prenses celestia var. Üstüne koyduğum aydıngerle kalıplarını çıkardım. Diktim işledim vs... ve bittiiii.. 


Anasıda kızı gibi kalıpları sevmiyor :P Bu Prensesi hiç görmemiş olan ben siyah beyaz bir çizimden ancak bu kadar yapabildim. Zira evde internet yok ve bir cumartesi günü yapmaya başlayıp eldekileri değerlendirdiğim bir çalışma oldu. 

Pazartesi olupta işe gelinde baktım neye benziyormuş bu prenses diye... buna benziyormuş :)




velhasıl pek orjinaline benzemedi bizimki ama Eylül çok beğendi... Şimdi sırada Rainbow Dash ve Pinkie Pie var ;) hadi bana kolay gelsiiin...

Hiç yorum yok: