Bu Blogda Ara

geçen seneden kalanlar...

Artık bitirip bir sonraki yıldan gün aldığımız 2014 yılı pekde verimli geçmedi esasen... Zira zaman pek yoktu :) Fakat yinede burada yayınlamadığım bir çok şey olduğunu söyleyebilirim. Bir kere Eylüş'ün Elbiseleri diye ayrı bir bölüm açmak gerek diye düşünüyorum. Ama zaman bulupta fotoğraflayamadım henüz... yinede yakındır onlarıda sizinle paylaşmam ;)



Bu bebişi bir sabah 1-2 saatte yapmıştım. Kuzenimin oğlunun okuldaki kermesi için. 


Bir gün eski  ucu yırtık çorabımın işe yarayacağını kimbilebilirdi :))) 


Gözleri Eylül hanımın parça parça ettiği caillou bebeğin, gömlek ve şalvar elde kalmış parça kumaşlardan... Başındaki kepi yeleği, çizmelerini hiç sormayın :) Bir dönem mobilyalarımızın kumaşını değiştirmek istedik. Gittik siparişi verdik. Amma velakin şiparişi yazdıkları kağıdı kaybedince gelelim işyerine orada bakın dediler. İyi dedik geldiler baktık ama arkadaş bir çanta dolusu döşeme kumaşını bende bıraktı gitti. Kaç kere gelin alın diye aradıysamda almadılar. Çöpe atıcam dedim, atın gitsind ediler. Artık üzerinden 1 sene geçince bende eve götürdüm böyle kullanıyorum işte... 




Hiç yorum yok: